3…2…1… Start!

Een nieuw jaar… nieuwe voornemens.

Deze blog was er al even, maar ligt al twee jaar onder het stof. Ondertussen is er veel gebeurd. Het belangrijkste is dat we een dochter kregen. Deze vraagt veel onderhoud en wil vaak geëntertaind worden, dus veel van mijn tijd gaat naar haar. (Met plezier hoor!) Toch wil ik mezelf niet uit het oog verliezen en genoeg tijd voor mezelf inbouwen. Vandaar deze hernieuwde poging om te bloggen. Een stok achter de deur om creatief bezig te blijven.

Tijd maken om te scrappen, want dat is eigenlijk het liefste dat ik doe. Even verstand op nul en verdwijnen tussen het papier en foto’s. Ooh’s en aah’s over de foto’s: “Kijk, hoe klein ze toen was. Weet je nog toen we daar waren?” Zalig!

bestand-30-12-16-16-51-12Daarover zal deze blog dan ook voornamelijk gaan. Ik zal hier proberen (ik ben voorzichtig in mijn beloftes) elke week een scrappagina te tonen. Ik krijg binnenkort een nieuw fototoestel en wil dit ook gebruiken om filmpjes te maken voor mijn blog.

Hopelijk wordt het een creatief 2017.

P.s.: Je kan me ook volgen via instagram en pinterest.

3 thoughts on “3…2…1… Start!

  1. Leuk dat je dit met ons wil delen. Ik ben van origine ook een 12×12 scrapper en voor de boeken van mijn kleinkinderen gebruik ik ook beide. Voor 2017 ben ik van plan om een 6×8 boekje bij te gaan houden in PL stijl. Niet elke week een LO maar wel alle leuke hoogtepunten. Voor de vakanties wil ik miniboekjes blijven maken zoals ik nu doe.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

