To project life or not to project life?

Ik zie veel vaker scrappers die ik al een tijdje volg aan project life doen. Ik heb even getwijfeld om het ook te doen, maar dan moet je natuurlijk elke week foto’s hebben. Hoe dik zouden je albums dan wel niet zijn? Ik doe het dus niet… voor mij geen project life. Ik doe wel af en toe aan pocket scrappen. Mijn albums bestaan voor het grootste deel uit 12×12 layouts, maar hier en daar zit er een pocket pagina tussen of een layout van een ander formaat. Ik vind de afwisseling wel iets hebben. En de pockets zijn ideaal om restjes papier te verwerken. Zo ging ik enkele weken geleden naar de pizzaboxdag van Tiny’s hobby en maakte er verschillende pagina’s. Vorige week keek ik nog eens wat ik met het laatste papier kon doen en deze pocket pagina kwam tot stand.bestand-31-12-16-09-27-28bestand-31-12-16-09-27-44Maar wat doe ik nu met de allerlaatste restjes? Wat zouden jullie er mee doen? Doen jullie aan project life?

 

2 thoughts on “To project life or not to project life?

  1. Hoi succes met je blog ik doe ook geen weekelijkse spread maar het idee is iedere maand en als er iets speciaals is een losse pagina er tussen.

    Like

Geef een reactie

