My one word 2017

Heel raar, maar elk jaar bij het begin van het jaar zit ik vol enthousiasme, klaar om met allerlei nieuwe projecten te beginnen. Vol goede voornemens. Meestal kan ik ze niet het hele jaar volhouden, daarom doe ik het dit jaar anders. In plaats van mezelf concrete voornemens op te leggen, ga ik me dit jaar door een woord laten leiden.

Misschien kennen jullie het project ‘One little word’ van Ali Edwards wel. Elk jaar kiest zij (en met haar héél veel andere mensen) een woord. Dit woord houd je een heel jaar in je achterhoofd. 8a0fa3ffcb20187792700dc00539cd60

Ik heb voor het woord CREATE gekozen. Een woord waar ik veel in zie… niet enkel het creatief zijn, maar ook je eigen leven creëren, goed doen om goedheid te krijgen, rust creëren in mijn hoofd en huis, … En waarschijnlijk zal ik doorheen het jaar nog aan veel andere dingen denken.

Femke Kokke richtte op Facebook een Nederlandstalige groep op ‘my one word project‘.  Een groep bedoelt om elkaar te inspireren. Ze zet er ook regelmatig uitdagingen op om rond je woord te werken.

Ik maakte alvast een pinterestbord om me te laten inspireren. Nu nog nadenken over hoe ik mijn woord ga verwerken. Gewoon in mijn 12 x 12 album, in een eigen klein albumpje, of misschien een travelers notebook?

7e88f456df340c13641ba9126980f699 Heb jij goede voornemens? Doe je mee aan My One Word Project? Welk woord heb jij gekozen? Hoe gaan jullie je woord verwerken?

Geef een reactie

