Kin omhoog

Af en toe eens goed spletteren en splatteren vind ik super. Ik zag deze layout van Zinia Amoiridou en werd er door geïnspireerd. Ik maakte een achtergrond met sterretjes en gel medium. Deze bewerkte ik met distress inkt, color shine van Heidi Swapp, sterretjes die ik ponste uit vellum, enkele sequins en op het einde nog wat spetters met witte inkt. Dit alles in combinatie met enkele oude project life kaartjes achter mijn foto… zorgde voor deze layout. Maken jullie ook soms zelf jullie eigen achtergrond? Welke technieken gebruiken jullie hiervoor?

Geef een reactie

