Vaak lachen: eerste process video

Mijn lief kocht een nieuw fototoestel en toevallig (of misschien toch niet zo toevallig) is het ook een toestel waarmee je mooi kan filmen. Dus ik maakte mijn eerste process video voor jullie.


Ik maakte een layout met de ‘Just be you’ lijn van Echo Park paper over hoe goedgezind onze dochter is. img_0173Hopelijk vonden jullie het filmpje leuk. vaaklachenWillen jullie dit in de toekomst nog zien? Wat voor filmpjes willen jullie zien? Hebben jullie tips?

P.s.: Deze schets gebruikte ik –> http://mycreativesketches.blogspot.be

Geef een reactie

