Haat jij het ook… foto’s selecteren?

Foto’s selecteren en ze dan laten afdrukken… een hatelijk werkje. Meestal duurt dit lang en het is echt saai. Ik heb sinds een jaar een methode gevonden die ik gemakkelijk vind en die wil ik met jullie delen.

In onderstaand filmpje zien jullie hoe ik gebruik maak van mapjes en kleurcodes om mijn foto’s te selecteren en klaar te maken om door te sturen naar de site die mijn foto’s print.


Ik heb mapjes gemaakt per jaar en per maand. Regelmatig zet ik al mijn foto’s in het juiste mapje. Nadien kijk ik naar deze foto’s en geef ze een bepaald kleurtje. De blauwe laat ik op gewoon formaat afdrukken (10 x 15), de rode iets groter (13 x 18) en de paarse laat ik op A4 formaat afdrukken.

schermafbeelding-2016-12-30-om-22-45-30

Vonden jullie dit filmpje handig? Hoe selecteren jullie jullie foto’s?

One thought on “Haat jij het ook… foto’s selecteren?

  1. Deze ga ik vanavond even bekijken. Ik ben net bezig met het uitzoeken van foto’s van onze drie kleinkinderen. Nu dus even op de moeilijke manier. Na vanavond hoop ik een stuk makkelijker!! 😉

    Like

Geef een reactie

