Wijle moogt da…

Ik ging croppen bij enkele vriendinnen. Krisje was bezig in haar art journal met gesso, ik zag de restjes van een vorige layout liggen,… al gauw was in mijn hoofd een nieuwe layout geboren.

Ik maakte een achtergrond met gesso en de distress packaging techniek en legde daarop de restjes papier. (Echo Park paper – Just Be You & Crate paper – Cute Girl)wijlemoogtda

Om af te werken nog diecuts van Simple stories – posh, enkele enamel dots, hier en daar een hartje en als kers op de taart een beetje gouden Heidi shine spetters.

img_0205

Ik gebruikte geen ‘perfecte’ foto om te scrappen, maar eentje waarop Loes een vies gezicht maakt. Maar net deze foto vind ik geweldig.

Gebruiken jullie enkel de leuke foto’s met lachende gezichten? Of vinden jullie een ‘lelijke’ foto af en toe ook wel kunnen.

Geef een reactie

