Chillen in blote billen

Nog een layout die ik maakte tijdens de crop met Krisje en Els. Ik vind het fijn om eens een ander formaat te scrappen en mijn gewone layouts af te wisselen met pockets. Deze keer werd het een 8,5 x 11 pagina en een pocket pagina. Hier gebruikte ik vooral de minipaperpad van Crate paper – Cute girl. Ik vond de kleurtjes leuk passen bij de kleurrijke kleren van de kindjes. IMG_0198.jpg
De grotere kindjes zijn niet mijn kindjes, dus maakte ik de gezichtjes onherkenbaar. Wel een beetje eng zo… 😉 Ik gebruikte embellishments van Mambi. De kadertjes zijn dingen waar ik het altijd moeilijk mee heb om te gebruiken, maar op deze manier vind ik ze wel leuk. IMG_0199.jpg
De gouden hartjes zijn geponste hartjes. Ik bewerkte gewoon wit cardstock met de embellishment mousse van Nuvo. Leuk nieuw speelgoed. IMG_0196.jpg
Deze keer inkte ik de randjes niet, maar tekende ik met een fijn zwart stiftje een lijntje op de verschillende papiertjes. Afwerken deed ik met spetters, enamel dots en tiny words stickers. chillen.jpgIk zou graag mijn eigen tiny words stickers maken en ben dus volop op zoek naar leuke woordjes, zinnetjes. Als ze ooit af geraken, deel ik ze hier. Wat zouden jullie graag lezen op jullie tiny words stickers?

One thought on “Chillen in blote billen

Geef een reactie

