1 maand, 2 maand, 3,4,…

Ik maak elke maand een layout met mijn lievelingsfoto van die maand van Loes en schrijf er bij wat ze nieuw geleerd heeft, hoe groot ze is,…
Ok ik geef het toe… ik maak ze niet elke maand,… ik heb eens in een weekend de layouts gemaakt voor de eerste 6 maanden en de rest moet ik nog maken. 😉

5 maand.jpg

We zitten allemaal wel een beetje ‘achter’ zeker met onze foto’s. Eerlijk gezegd vind ik het niet zo erg. Ik amuseer me met de layouts te maken en dat is het belangrijkste. Ik heb zelf géén enkel fotoalbum van toen ik klein was. Vind ik dat erg? Nee hoor! Ik heb foto’s en als ik wil kan ik ze zelf in albums steken.

5maanddetail.jpg

Het belangrijkste bij onze hobby (en gelijk welke hobby) is dat we ons amuseren. En je druk maken omdat je niet al je foto’s gescrapt hebt? Wie wordt daar beter van? Niemand toch.

Have fun!!

Geef een reactie

