Online crop: Knuffel

Onlangs stelde Femke op facebook voor om online te croppen met zij die hier zin in hadden. Het leek me een leuk idee. Meestal wil ik tijdens de week wel scrappen, maar eens ik in de zetel beland, is het moeilijk er nog uit te geraken. En zo’n crop leek me de ideale stok achter de deur om uit die zetel te geraken en in mijn scrapkamer. Zo gezegd, zo gedaan. Femke koos een een voorbeeld via pinterest en samen met nog een hele boel andere scrappers, lifte ik deze layout. En dit werd mijn pagina. Knuffel.jpg

Een pagina met veel geklieder en gespetter. Ik gebruikte voor het eerste laagje de packaging techniek met distress inkt en Neocolors II. Nadien volgde een laagje met een stencil en distress inkt, enkele rondjes stempelen met gewone inkt en met gekleurde structuurpasta…. Ik lijmde nog heel wat sequins op de pagina… maar nog ontbrak er iets. Krisje gaf me de tip om er nog wat zwart bij te zwieren om wat meer contrast in de pagina te steken. Dus nam ik een achtergrondstempel en stempelde met grijze inkt en de woordjesstempels gebruikte ik met zwarte inkt. knuffeldetail.jpgNog wat zwarte labels, een zwarte titel en om alles af te maken wat spetters. Ik vind het resultaat leuk en vond de online crop zeker voor herhaling vatbaar. Doe jij volgende keer mee?

Geef een reactie

