Gekker

Het papier dat ik had van Echo Park – Just be you was nog niet op. Dus maakte ik nog een layout met deze lijn. Jullie vinden hieronder een filmpje.

Ik wilde een wit cardstockvel gebruiken als achtergrond, maar wit is toch maar wit hé. Dus bewerkte ik het met distress inkt en colorshine van Heidi Swapp.

gekker.jpg

Hopelijk vinden jullie het een leuke layout. Ik ben er in elk geval heel tevreden mee. gekkerdetail.jpg

Welke technieken gebruiken jullie om jullie eigen achtergronden te maken? Of gebruiken jullie steeds gewoon cardstock of toch liever patroonpapier?

Geef een reactie

