Favorieten januari

Elke maand wil ik onze favorieten scrappen. Het lijkt me leuk om te kunnen vergelijken wat mijn vriend, dochter en ik leuk vinden. Nog leuker zal het zijn om binnen 12 maanden terug te kunnen kijken. Een vaste rubriek dus in mijn album en dus waarschijnlijk ook op mijn blog.favorieten_januari.jpgIk gebruikte de snow cocoa lijn van Crate paper. Een winterlijn, maar ik gebruikte de neutrale papiertjes hier om deze niet-winterse foto’s te scrappen. Ik bestelde de memory notebook kit bij Danipeuss en gebruikte hiervan de diecuts. Ook gebruikte ik mijn nieuwe dies van Kesi-art. Ze kunnen door mijn Diamond Press en zijn zo mooi en fijn. Win- Win dus. Afwerken deed ik met enkele stempels en gouden Heidi shine.favorieten_januaridetails.jpgZoals jullie kunnen zien plaatste ik de titel boven op de pageprotector. Dit leerde ik in de workshop ‘Outside the pockets’ van Scrapdelight. In deze workshop krijg je veel leuke ideetjes om aan pocketscrappen te doen en om een geheel te maken van je pocketpagina. Ik ben al benieuwd wat er nog volgt in deze workshop.
De titel sneed ik zelf uit met mijn cameo. Om hem wat meer ‘umpf’ te geven, sneed ik hem vier keer uit cardstock en kleefde deze op elkaar.

Ik vind deze layout zelf echt leuk geworden, het enige waar ik me vragen bij stel, is of hij de tands des tijds en nog meer kleine kinderhandjes, zal overleven.

Volgen jullie af en toe workshops? Welke vinden jullie een aanrader?

Geef een reactie

