Kriebelgras

Ik maakte een layout met foto’s van deze zomer… Loes was toen bijna een half jaar… Ondertussen is ze gisteren één jaar geworden.  Wat gaat de tijd toch snel. Ook deze pagina filmde ik, zodat jullie kunnen zien hoe ik ze maakte.

Zalig hoe we daar in de zon liggen te genieten, … ik verlang er nu al naar. Geef mij maar de lente en de zomer. Ik ben niet zo’n fan van de herfst en zeker niet van de winter.

kriebelgras.jpg

Ik gebruikte vooral papier van Crate paper. Dit is één van mijn favoriete merken scrappapier.kriebelgrasdetail.jpg

Hebben jullie een favoriet merk papier?? Welke nieuwe lijn moet ik zeker bekijken?

Geef een reactie

