Maak je eigen kit

Heb jij ook zoveel papier? Zie jij het einde van je stapel stickers niet meer? Soms zorgt de hoeveelheid materiaal die we hebben ervoor dat je trager scrapt of dat je helemaal niet scrapt. De keuzes die we moeten maken tijdens het scrappen, gaan tergend traag… zou ik dit papier wel gebruiken, waarschijnlijk heb ik een papier dat nog beter past. Herken jij dit ook?

Ik vind het soms gemakkelijker om met een kit te werken omdat dan je keuzes beperkt zijn. Daarom maakte ik zelf een kit uit mijn voorraad. In het filmpje zie je hoe ik te werk ga hiervoor.

Bij het maken van een kit, start ik meestal met één meerkleurig papier. Aan de hand van dit papier, kies ik dan de rest van mijn papier en embellishments.

kit1.jpgMet deze kit ga ik zoveel mogelijk layouts maken. Deze toon ik jullie een volgende keer. Vind jij het handig om te scrappen met een kit? Heb jij al eens je eigen kit gemaakt? Misschien maak ik volgende keer een kit gebaseerd op een moodboard… dit lijkt me ook wel leuk. Maar eerst kijken hoe het met deze kit gaat.

Geef een reactie

