Use it or lose it: de gelli plate

Hebben jullie dat ook… je ziet een nieuw product en je MOET het hebben. In het begin gebruik je het echt intens, maar na een tijdje blijft het eigenlijk veel te vaak in de kast liggen. Ik pleit zelf schuldig. Ik heb zo meerdere dingen in mijn kast liggen. Ik wil deze verborgen schatten wat meer gebruiken. merk ik dat ik ze niet meer kan gebruiken of er niet enthousiast van word… dan is het tijd om afscheid te nemen.

De eerste “Use it or lose it”-kandidaat: de gelli plate. Toen ik hem voor deze serie wou gebruiken, vond ik hem niet meer… zo lang was het geleden dat hij nog op mijn scraptafel mocht verschijnen. Gelukkig was ik hem niet kwijt… hij was gewoon heel sterk in verstoppertje spelen.

Zoals jullie zien in het filmpje gebruikte ik de gelli plate in combinatie met de kit die ik eerder deze week maakte. In deze kit ontbrak ik wat turkooise papier en dit wou ik zelf maken. Ik vind het zelf heel geslaagd. Leuk hoe je zo snel je eigen papier kan maken.  Of saai papier kan spannender maken.

yourock1

Dit vraagt om meer… dus probeer ik volgende keer nog enkele andere dingen uit met mijn gelli plate. Als ik nog twee leuke manieren vind om Joske, de gelli plate (altijd leuker om je materiaal een naam te geven) te gebruiken, mag hij blijven. yourockcollage

Hebben jullie zelf ook een gelli plate? Gebruiken jullie hem ook bij het scrapbooken? Of enkel voor artjournaling?

Geef een reactie

