Lekker voetje

Volgende week is het mijn verjaardag en tot dan ga ik jullie elke dag trakteren op een nieuw filmpje. Vandaag krijgen jullie een video over een 12×12 layout die ik maakte met mijn zelfgemaakte kit.

In het filmpje vraag ik me af of jullie ook steeds over hetzelfde onderwerp scrappen. Bij mij is dit mijn dochter. Vinden jullie genoeg variatie in jullie scraponderwerpen? Of vind je het helemaal niet erg om vaak over hetzelfde onderwerp te scrappen?voetje1.jpgVeel scrappers zijn ook ongerust over hoe ver ze achter zitten met scrappen. Dat vind ik dan weer niet erg. Ik scrap om me te amuseren… voor het genot van het scrappen zelf. Ik weet dat ik nooit al mijn foto’s ga gescrapt krijgen, daarvoor heb ik er te veel. Maar dat is ook mijn doel niet. Ik hoop dat de albums die ik maak bekeken worden en dat ik me amuseer tijdens het maken er van. voetjecollage.jpgEn jullie, vinden jullie het erg om ‘achter’ te zitten?

Geef een reactie

