Project Life: outside the pockets?

Ik volg de workshop “outside the pockets” van Scrapdelight. We kregen er verschillende filmpjes te zien over o.a. hoe je je embellishments op je pockets kan kleven. Ik maakte een pocketpagina en probeerde dit.

In het filmpje hoor je ook mijn bedenkingen. Zal dit na verloop van tijd blijven zitten? Kan dit het bladeren door het album aan? Want uiteindelijk is het toch de bedoeling dat mijn albums bekeken worden.

PLaug.jpgIk vind de idee heel leuk en ga er zeker nog mee aan de slag, maar de bedenkingen blijf ik hebben. PLaugdetails.jpgWat denken jullie? Kleven jullie wel eens iets op je mapjes? Blijft alles dan goed zitten?

Geef een reactie

