Use it or lose it: the gelli plate part II

Vorige keer maakte ik met de gelli plate een achtergrondvel voor een 12×12 layout en gebruikte hiervoor een wit vel cardstock. In onderstaand filmpje zie je hoe ik deze keer een vel papier van Dear Lizzy bewerk met de gelli plate om een project life – layout te maken.

Ik ben er in elk geval van overtuigd dat de gelli plate leuk is om mee te spelen bij het scrappen. Volgende keer kan ik hem misschien gebruiken om mijn eigen embellishments te maken? Summer vibes1.jpg

Ik ga mijn gelli plate zeker wat meer uit de kast halen. summervibesdetails.jpg

Hebben jullie nog ideetjes? Wat kan ik nog met de gelli plate doen?

Geef een reactie

