Knuffeltime

Ik won tijdens een facebook live van Martine Rijnbeek een plaatsje in haar workshop ‘de uitdaging‘. In deze workshop maakte Martine een scrapkit en ze toont hoe ze deze helemaal op gebruikt. Zelf maakte ik nog geen nieuwe scrapkit, maar één van de layouts die Martine maakte, inspireerde me tot het maken van deze layout.

Ik gebruikte weer de DLS scrapkit van scrapdelight. Ook mijn Neocolors II mochten uit het doosje om één van de papiertjes een ander kleurtje te geven. Op deze manier kon ik wat extra geel in de kit brengen.

IMG_0878_Fotor.jpg

Ook het achtergrondvel bewerkte ik, deze keer deed ik dat met stempels en inkt. Eigenlijk een perfecte techniek om mijn stempels meer te gebruiken. Collage_Fotor.jpg

Ik denk dat ik mezelf wat vaker ga verplichten om mijn stempels te gebruiken. Hoe gebruiken jullie jullie stempels op jullie layouts?

Geef een reactie

