Use it or lose it: silhouette cameo

Ik heb een silhouette cameo I… reeds enkele jaren. Ik gebruik hem af en toe, maar eigenlijk veel te weinig. Tijd dus om mezelf uit te dagen om hem meer te gebruiken.

Dit weekend had ik een scrapdate met Els. Een hele zondag gezellig scrappen en vooral veel babbelen… wat een zaligheid. Op het einde van de dag had ik nog een idee voor een pagina… met de cameo.

Ik gebruikte de document life stories scrapkit van scrapdelight #41 flowers & feathers. Een kit met veel pasteltinten… kleurtjes die ik niet vaak gebruik. Deze kit was voor mij dan ook een uitdaging.

IMG_1123_Fotor.jpgIk vond de pagina zelf wel heel leuk om te maken. Iets totaal anders en zelfs met al het groen (niet echt mijn kleur) vind ik hem stiekem heel mooi geworden. Zo zie je maar dat het loont om eens buiten je comfortzone te stappen. Collage_Fotor_Fotor.jpgMet welke kleur scrappen jullie niet vaak? Hebben jullie nog ideetjes om de cameo te gebruiken bij het scrapbooken?

Geef een reactie

