Scrapbooking process video ++Happy life++

Woei!!! International scrapbooking day. Ik heb de voorbije week goed kunnen scrappen en dus heb ik enkele pagina’s om jullie te tonen. Ik stelde een eigen kit samen en maakte hiermee o.a. een layout over mijn favoriete jasje.

Leuk om met nieuw papier aan de slag te gaan. Ik vind het steeds inspirerend als je een doos met ‘vers’ materiaal hebt. Hebben jullie dat ook?

IMG_1067_Fotor.jpg

Ik vind het ook super om verschillende lijnen te mixen met elkaar. Ik gebruikte hier als basis een lijn van Shimelle, maar gooide er nog wat papier van Dear Lizzy en Simple Stories bij. Collage_Fotor_Fotor.jpg

Wat is jullie favoriete lijn van het moment?

Geef een reactie

