scrapbooking process video ++ In de zon ++

Wat een heerlijk weertje is het vandaag. Hopelijk blijft het zo de komende dagen, weken, maanden. Geef mij maar de zon! Ik maakte met enkele zonnige foto’s deze pagina.

Ik gebruikte weer mijn zelf samengestelde kit met voornamelijk papier van Shimelle en Dear Lizzy. Ik inkte deze keer de randen van de pagina met distress inkt. Ik vind het wel een leuk effect hebben, wat vinden jullie er van?

IMG_1105_Fotor.jpg

Ik gebruikte een design dat ik wel vaker gebruik… de L-vorm of omgekeerde L-vorm. Blijkbaar is dit zeer ‘easy on the eye’. Collage_Fotor_Fotor.jpgHebben jullie soms het gevoel dat jullie steeds op dezelfde manier scrappen? Ik doe het dus vaak op deze L-manier. Maar is dit erg? Ik doe het niet opzettelijk, blijkbaar komt dit het gemakkelijkste uit mijn handen. 😉 Op welk ‘design’ grijpen jullie vaak terug?

Geef een reactie

