Scrapbooking process video ++ Good Times ++

Wow! Wat een weer gisteren & vandaag! Precies putje zomer… ik vond dat daar een vrolijke pagina bijhoort. Ik haalde mijn gelatos nog eens vanonder het stof.

Ik ben begonnen aan deze pagina en ergens halverwege had ik het gevoel dat het dit niet ging worden… ik was niet tevreden en het lukte precies niet. Op dat moment heb ik even een pauze ingelast en heb nagedacht wat ik anders kon doen.

IMG_1204_Fotor.jpg

En toen ik het allemaal los liet en me gewoon liet leiden door de gelatos en me amuseerde, kwam deze pagina bijna vanzelf. Collage_Fotor_Fotor.jpg

Dus misschien wat vaker uit volle borst ‘Let it goooooo‘ zingen.

Geef een reactie

